tirsdag 13. januar 2009

Digitale fortellinger!

I norsken i det siste har vi jobbet med digitale fortellinger. Det vil si at vi bruker hjelpemidler som film, lyd, bilder osv til å fremvise materialet vårt. Materialet jeg valgte var møte mellom ulike kulturer. Da valgte jeg å velge et eller flere land fra hvert kontinent for å vise litt av kontrastene verden over.

Hva syns jeg om digitale fortellinger?
Jeg liker veldig godt å arbeide med digitale fortellinger, både fordi jeg liker å jobbe digitalt, også liker jeg måten materialiet blir fremvist på med musikk i bakgrunnen, noe som gjør det mye kulere og mer interessant å følge med på, man sovner ikke som under andre vanlige kjedelige foredrag. Jeg håper dette er noe vi vil arbeide mer med i fremtiden, og håper dette blir en vane for Sandvika skole blant elever.

Magnus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar